Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

piątek, 14 października 2011

Mini recenzja klawiatury A4Tech KD-126



Witam w kolejnym dzisiaj wpisie






Dzisiaj chciałem zrecenzować nowo kupioną klawiaturę A4Tech KD-126 z niebieskim podświetleniem klawiszy. 
Głównym atutem tej klawiatury jest podświetlenie ( do wyboru mamy niebieskie i białe ) oczywiście w osobnych wersjach KD-126-1 KD-126-2. 
Jest to nowszy model (poprzedni KL-126 - gorsze, niezbyt równomierne podświetlenie ) w którym poprawiono podświetlenie, które nie było zbyt równomierne w poprzednim modelu, ale teraz jest niemal idealne. 

Dodatkowo cena jest bardzo atrakcyjna, koszt takiej w internecie najtaniej to wydatek 54zł + przesyłka. Czy cena idzie w parze z jakością ?, jak za taką cenę nie ma co się spodziewać cudów, ale i tak jest dobrze. Klawiatura jest wykonana z takiego miłego w dotyku matowego plastiku, podświetlenie niemal równomierne, które w nocy wygląda bardzo dobrze i jak ktoś pisze na klawiaturze patrząc na klawisze nie będzie potrzebować dodatkowego podświetlenia, bo klawisze widać bardzo wyraźnie. 




Klawisze takie jak w najnowszych laptopach czyli płaskie, ale nie takie spadziste jak w starszych, tylko takie z dołkami wokół klawiszy, ale czy to lepsze od poprzednich ?, NIE! strasznie szybko się brudzą, okruchy spadają i widać to wszystko. 


Pisanie na klawiaturze jest bardzo komfortowe, bez wzrokowo można normalnie pisać ( właśnie tak piszę tą recenzje ). I po przejściu z normalnej klawiatury z klawiszami z wysokim skokiem, po lekkim przyzwyczajeniu przez kilka dni można pisać bez błędów, nie myląc z innymi klawiszami.




W grach jak ktoś przeskakuje z normalnej klawiatury na taką z niskim skokiem, będzie się dziwnie grało, ale po jakimś czasie wszystko wróci do normy i będzie można grać komfortowo, także na początek można się zrazić do takiej klawiatury, ale to tylko kwestia czasu i przyzwyczajenia. 

Klawiatura nie jest wyposażona w wiele dodatkowych przycisków, które są zupełnie niepotrzebne, ale mamy do dyspozycji klawisze dodatkowe takie jak: Uśpienie, klawisze od muzyki: przewijanie, następny, poprzedni, stop, play/pauza i przycisk od włączenia i wyłączenia podświetlenia. 


Tutaj można obejrzeć prezentacje wideo klawiatury:





Podsumowanie:

Jeśli masz ograniczony budżet na klawiaturę, szukasz z dobrym podświetleniem, to ta klawiatura jest dla Ciebie.  Myślę, że zupełnie nie opłaca się kupować klawiatury RAZOR z podświetleniem, bo kosztuje ponad 200zł, ale tam raczej płacisz za markę niż za jakość, bo na forach i stronach można znaleźć wiele wpisów o problemach z klawiaturami tego producenta.
Ja z klawiatury jestem bardzo zadowolony, spełnia wszystkie moje oczekiwania, nie chciałem też wydawać majątku na klawiaturę, dlatego, że nie jestem zawodowym graczem i taka mi spokojnie wystarczy, a w razie jakby się zepsuła, to wyślę na gwarancje.


Plusy:

- CENA CENA !! 
- Podświetlenie 
- Niski skok klawiszy 
- Dodatkowe przyciski
- lekkość i wygoda pisania 
- Dobra jakość wykonania 
- Matowa !! 


Minusy:

- Szybko się brudzi 
- Klawisze nie są zbyt ciche.

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajna recka, akurat szukałem informacji na temat tej klawiatury i po twojej recenzji zdecydowałem się na zakup i jestem bardzo zadowolony :) dzięki !!

Anonimowy pisze...

klawiatura warta swojej ceny

Anonimowy pisze...

a lepsza z białym czy z niebieskim podświetleniem. W lapkach do pracy przeważnie jest biała a dla bajeru stosuje się niebieską nie jest za ciemny ten niebeski ?

Anonimowy pisze...

Świetna recenzja, przekonała mnie do kupna klawiatury. :)

Anonimowy pisze...

Bardzo ścisła i miarodajna recenzja. Takiej klawiatury szukałem i w przyszłosći jeśli będzie dostępna, kupię bez wahania. Jedyne czego mi tu brakuje to jakiegoś wpisu w którym dopiszesz czy klawisze ,się ścierają i z jakiej jakości materiałow jest zrobiona. Czy się nie zepsują po kilku misiącach użytkowania. Stronka też przyjemna w odbiorze, przejrzysta i zawiera przydatne informacje. Gdyby był jakiś system +/- miałbyś ich ode mnie dużo ( plusów). :-)

Anonimowy pisze...

Super recka. Szukałem takiej klawiatury właśnie dziś zamówiłem tą lepszą wersję Nie KL 126 tylko Kd 126-1 czyli niebieska myślę że będzie okej dzięki

FHDWiFi pisze...

Klawiaturę mam już od ponad roku i jest bardzo często używana, więc mogę napisać więcej info jak się teraz sprawuje.
Klawisze do tej pory nie starły się są jak ze sklepu, co do jakości materiału, to obudowa klawiatury jest wykonana z matowego plastiku, która jest bardzo dobrej jakości, klawisze trochę mają luzy i do tego są błyszczące. Dzięki za dobrą opinię :).

Prześlij komentarz