Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

piątek, 4 listopada 2011

Lord of the Rings: War in the North PC - Gameplay !!

Witam wieczorem.
Dzisiaj zaprezentuje wam gameplay z gry Lord of the Rings: War in the North na PC. Gra jest całkiem fajna, jest to typowy RPG akcji, można chodzić, zabijać, rzucać czary, itp. 
Fajnym elementem gry, jest to, gdy nasz wróg ma nad sobą żółty znaczek można fajnego ciosa mu zadać i wtedy jest taki "slow motion" i np. odpada mu ręka, noga, głowa w SM.
Wciągająca fabuła, dużo akcji, to główne atuty tej gry, przy tej grze nie można się nudzić, bardzo mi się spodobał i myślę, że ta gra zostanie u mnie na dłużej ;), bo jak kiedyś pisałem, gry szybko mnie nudzą, gra musi być na prawdę warta, by mi się nie znudziła w połowie. 


Optymalizacja, świetna, cały czas 60kl/s wszystkie ustawienia MAX, w rozdzielczości 1680x1050. W sumie nie dziwota, jak grafika nie wygląda jakoś super, więc jest sporo klatek.


Zarpaszam do obejrzenia mojego gameplayu:

0 komentarze:

Prześlij komentarz