Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

poniedziałek, 27 września 2010

Chwilowy brak czasu i wymiana karty graficznej!

Witam wszystkich, którzy przeglądają mój blog, ostatnio nie nagrywam, ani nie pisze, bo nie mam czasu ( praca ). Jak będę miał więcej luzu w przyszłym miesiącu to zabiorę się za nowe gry, które się ostatnio pojawiły i pojawią. 
Zmieniam też kartę graficzną z GTX 260 na GTX 460 1GB, zastanawiam się tylko czy kupić Gigabyte czy MSI?, no nie wiem, ale mam jeszcze na to czas, bo mi się nie śpieszy.  
Ostatnio była premiera F1 2010, ale niezbyt mnie interesuje ta gra, więc raczej nie zrobię z tej gry gameplay'a :-P
Pozdrawiam.

Coś jeszcze o MAFII 2, gry nie skończyłem, bo po prostu mi się znudziła ( szybko nudzą mnie dzisiejsze gry), tak więc sorry, że już nie będzie gameplay'ów z tej gry.

0 komentarze:

Prześlij komentarz