Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

wtorek, 22 lutego 2011

Bulletstorm PC - Gameplay PART 1 PL !!

Po pracy pojechałem do Tesco by sprawdzić czy przypadkiem nie ma Bulletstorma, (często gry pojawiają się już tam przed Polską premierą) i okazało się, że jest!, bez wahania zabrałem z półki swoją kopie i poszedłem do kasy, a następnie pojechałem do domu. 
Do tego mam urlop do końca tygodnia i będę wieczorami naparzał w Bulletstorm! ;-), także szykujcie się na sporą dawkę gameplayów mojego autorstwa.


Już trochę przeszedłem i powiem szczerze, że gra jest dobra!, dużo akcji, ciekawe lokacje, sporo krwi i trupów.
Optymalizacja gry jest taka sobie, na średnich detalach 1440x900, AA x Off, przy uruchomionym FRAPSie mam 25-30kl/s, a bez FRAPS'a nie sprawdzałem :P.

Zapraszam do obejrzenia: 

0 komentarze:

Prześlij komentarz