Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

sobota, 19 marca 2011

Assassin's Creed Brotherhood PC gameplay 1

Teraz na ruszt bierzemy najnowszą odsłonę gry Assassin's Creed Brotherhood, uwielbiam tą serie, choć pierwsza część nie przypadła mi do gustu i w połowie gry zrezygnowałem, ale już kolejna część była świetna i skończyłem całą. Brotherhood jest równie dobry jak poprzednia, wciągająca fabuła, dużo akcji, to atuty tej produkcji, grafika na podobnym poziomie jak poprzednia część, ale w tej grze dla mnie się nie liczy. 
Aktualnie jestem w 5 sekwencji i jestem bardzo zadowolony z gry...
Co do gameplayow nie będzie dużo, bo gra przy włączonym FRAPSIE w niektórych miejscach jest niegrywalna i fpsy lecą centralnie w dół.

Zapraszam do obejrzenia mojego gameplayu:



0 komentarze:

Prześlij komentarz