Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

czwartek, 4 sierpnia 2011

LIMBO - Gameplay ( info ode mnie )

Witam serdecznie po dłuuuugim czasie, nie miałem czasu robić kolejnych gameplayów, dlatego trochę gier odpuściłem :P ( w sumie nie były warte uwagi ;).
Teraz jestem i na pierwszy ognień przychodzi gra LIMBO jest to ciekawa platformówka w mrocznym klimacie, w grze wcielamy się w chłopca, który rusza w podróż by uratować swoją siostrę. Gra nie jest zbyt kolorowa, przeważają tu odcienie szarości i czerni. Gra zawiera sporo czyhających pułapek.


Optymalizacja, co tu dożo pisać, gra nie jest wymagająca, stałe 60 kl/s na moim kompie to norma, oczywiście bez FRAPSA, bo z nim trochę spada :P.


PS:



Dzisiaj o godzinie 21 czasu Polskiego, rusza QuakeCon 2011 mam nadzieje, że pokażą zapowiedź DOOM'a 4 :). Do tego czekam również na  jakieś nowe wieści, gameplaye z RAGE, który jest już niemal na ukończeniu.



Zapraszam do obejrzenia mojego gameplayu:

0 komentarze:

Prześlij komentarz