Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

piątek, 23 grudnia 2011

Witam przed Świętami !! ;) - Zawieszam działalność na YT !

Witam


Chciałbym wszystkim oglądającym jaki i odwiedzających mój blog i kanał na YT, życzyć Wesołych Świąt i udanej imprezy sylwestrowej, niech te dni będą pełne radości, spędzenia czasu z rodziną z dala od komputerów ;), fajnych prezentów.


Chciałbym od razu zakomunikować, że na razie zawieszam "działalność" na YT w postaci uploadowania filmików na YT, niestety już nie będę miał tak dużo wolnego czasu jak w cześniej, bo znalazłem inną robotę, za lepsze pieniądze, ale też nie tutaj tylko za granicą, mam nadzieje, że jeszcze tutaj powrócę i będę mógł umieszczać gameplaye z wielu gier.
Przez ten rok od uruchomienia mojego kanału, który na początku był tylko tak dla zabawy i wrzucenia filmików z neostrady, ale potem dobrym pomysłem było wstawianie gameplayów, tak dla potomnych i znajomych, no i dla siebie, żeby kiedyś obejrzeć jak to się grało. Myśle, że to był dobry pomysł i jestem na prawdę zadowolony. 



Wiem, że bylo kilka stałych widzów, których pozdrawiam szególnie, i mam nadzieje, że nie będą mieli tego za złe, ze kończę działalność, no ale siła wyższa;).

Dziękuje, pozdrawiam i Wesołych Świat 2011/2012 ! 


Na pewno jeszcze tu napiszę w Sylwestra ;) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz