Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

wtorek, 17 maja 2011

Dzisiaj Premiera Wiedźmina 2 !! - Pierwszy gameplay ! - Trochę info ..

Witam serdecznie, dzisiaj nadszedł wielki dzień w świecie gier cRPG ;-). Tak więc mamy dzisiaj premierę gry Wiedźmin 2 Zabójcy Królów!. 
Z samego rana byłem w TESCO po swoją kopie, na szczęście jeszcze były, ale sporo ludzi już wychodziło ze swoją grą i myślałem, że już nie ma. 
Cena w TESCO to niecałe 80zł dzisiaj, a od jutra ma już kosztować ok. 90zł, niestety nie załapałem się na plakat, który był rozdawany pierwszym 50-ciu osobom. 

Wymagania i optymalizacja, mam ustawione wszystko na high, poza Ubersampling. w rozdzielczości 1440x900 FPS oscyluje w granicach 30-40 kl/s., z FRAPS'em już trochę gorzej i spadada do 20-30 kl/s, ale nie jest tak źle jak ludzie pisali na różnych forach. 


Początek gry jest bardzo ciekawy, gra wciąga, i nie jest taka łatwa. Mało gram w gry cRPG, ale ta nawet przypadła mi do gustu, choć nie grałem w pierwszą część.

Gameplay:

0 komentarze:

Prześlij komentarz