Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

piątek, 20 maja 2011

Fable III - Taki wideo-gameplay bardziej

Ten miesiąc, jak i następny będzie ciężki, powód ?, kolejna gra w tym miesiącu pt. Fable III PC !, jeszcze nie skończyłem wspaniałego Wiedźmina 2, a tu już Fable III, którego oczywiście posiadam :). 
Będzie to taki Video-Gameplay, bo więcej tutaj filmu niż grania, a będzie trwał ok. 5 minut, kolejne też będą, ale nie wiem jak to pogodzę z Wiedźminem, chyba będę się ograniczać do 2 gameplay'ów z obu gier.  
Początek Fable III zaczyna się od kury, która za wszelką cenę chcę się wydostać na wolność, czy jej się uda?, zobaczycie w moim gameplayu lub sami sobie zagracie ;-) ...
Dalej wybieramy bycie księciem lub księżniczką, ja wybrałem księcia,  po tym wyborze babka coś tam nawija, a następnie budzimy się w swojej komnacie, a obok nas pies, który wybudził się również ze snu... END of SPOILER :-P.

Optymalizacja na bardzo dobrym poziome, jeszcze lepiej niż w wiedźminie, choć powiem szczerze, że spodziewałem się porażki po konwersji z Xobxa 360, dlatego, że sporo gier ma potem duże wymagania i FPS nie jest na zadowalającym poziomie, a tak to miłe zaskoczenie, bo grafika jest wspaniała i do tego kl/s mam w pomieszczeniach nawet ze 100, na dworze z 50-60, oczywiście z FRAPS'em już gorzej, ale zadowalająco. 


A tuż za rogiem jeszcze premiera mojej ulubionej serii DIRT 3 !! od Codemasters !! - zaglądajcie tutaj lub na kanał YT, na pewno pojawi się sporo gameplayów z tej gry.


To na tyle, więcej zobaczycie w moich gameplayach. 



0 komentarze:

Prześlij komentarz