Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

niedziela, 19 czerwca 2011

Alice Madness Returns Gameplay

Dzisiaj na warsztat bierzemy grę Alice Madness Returns jest to gra akcji dziewczyną w roli głównej, która walczy z przeciwnikami. Mamy do wyboru dużo broni, nóż kuchenny, śmiercionośne kary, itp. 
Gra jest mroczna, brutalna, (raczej nie nadająca się dla małych dzieci  ), ale polecam dorosłym osobom. 


Moim zdaniem gra jest rewelacyjna, powiem szczerze, że nie grałem w poprzednią cześć, ale to nic, jestem bardzo zadowolony, gra wciąga bez reszty, co mało kiedy mi się zdarza, bo gry jak już pisałem mnie nudzą i gra musi być na prawdę ciekawa, żebym chciał ją skończyć. 


Słowo o optymalizacji, jest bardzo dobrze, co prawda mam max 30 klatek, bo jest blokada, ale są to stałe 30 kl/s i to nawet podczas nagrywania frapsem, nic nie szarpie jest płynnie. 

Zapraszam do obejrzenia 


0 komentarze:

Prześlij komentarz