Follow ME on Twitter or Subscribe my YT!

środa, 15 czerwca 2011

Red Faction Armageddon - Gameplay !

Witam serdecznie, dzisiaj gameplay z gry Red Faction Armageddon, kontynuacja serii Red Faction.
Najnowsza część będzie głównie pod powierzchnią Marsa, mi akurat to pasuje, dlatego, że w poprzednie części ( poza Red Faction: Guerrilla ) były właśnie pod powierzchnią Marsa, a nie na powierzchni w przypadku Guerrilli. 

Red Faction: Guerrilla nie przypadła mi do gustu, więc sobie odpuściłem ten tytuł.

Co do najnowszej odsłony jestem bardzo zadowolony, gra jest tak jak pisałem pod powierzchnią księżyca, zwarta akcja, grafika na średnim poziomie, ale tym nie ma co się przejmować, bo nie jest tak źle. 

 Optymalizacja na dobrym poziomie, w większych akcjach mam 30-40 kl/s, a podczas normalnego spacerowania do 60 kl/s, minusem są czasem szarpnięcia, ale do wytrzymania. 

To by było na tyle, zapraszam do obejrzenia mojego gameplayu.  

0 komentarze:

Prześlij komentarz